2013. augusztus 15., csütörtök

1. Rész - Az Utazás

~ Jennifer szemszöge ~

Pár perc és leszáll a gépem Miamiban. 
Már várom, hogy egy év után, újra lássam anyát és apát.
Amikor leszálltam egyből egy paparazzi sereg fogadott a reptér közepén.
- Mit is vártam? - motyogtam magamba.
Két bőrönddel a kezemben próbáltam kijutni a nagy tömegből, majd mikor végre sikerült is, megpillantottam apu kocsiját.
Két puszival köszöntöttem apát és anyát, majd elindultunk haza.
Magyar ország szép hely, de azért hiányzott Amerika, az olyan... Más.
Nagyjából elmeséltem, hogy milyen divat bemutatókon és fotózásokon vettem részt, amit mellesleg a TV-ben is adtak.
Az út gyorsan eltelt, sokat beszéltem, és már amúgy is elfáradtam, szóval amikor haza értünk egyből felszaladtam a fürdőbe és lezuhanyoztam, majd egy száll fehérneműben lefeküdtem aludni.
Hosszú és fárasztó napom volt, és ennek még korán sincs vége...

***
Bocsi, hogy ez ilyen rövid lett, de ez olyan bevezető rész az elején, hogy nagyjából tudjátok milyen Jenny élete.
A következő részt, hosszabra írtuk, hamarosan fel is kerül.
Reméljük tetszik a blog!:)♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése